|
ورود
|
صفحه اصلی معاونت آموزشی
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی
مدیر مرکز
اهداف و رسالت
برنامه راهبردی
برنامه عملیاتی
واحدها
واحد آموزش مجازی و مدیا لب
واحد آموزش و توانمند سازی کارکنان و اعضای هیئت علمی
کمیته دانشجویی توسعه آموزش
دفتر هدایت استعداد های درخشان و المپیاد
المپیاد
واحد ارزشیابی و ارتقا کیفیت برنامه آموزش
واحد ارزشیابی اساتید
واحد پژوهش در آموزش
واحد پژوهش در آموزش
جشنواره شهید مطهری
واحد برنامه ریزی درسی
معرفی واحد
واحد هماهنگی دفاتر توسعه (EDO) دانشکده ها / بیمارستان ها
شورای راهبری آموزش پزشکی جامعه نگر وپاسخگو
واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی در علوم پزشکی
معرفی واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری در آموزش علوم پزشکی
واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی در علوم پزشکی
اعتبار بخشی
معرفی واحد اعتبار بخشی
استانداردهای اعتبار بخشی موسسه ای
استعداد درخشان و المپیاد علمی
دانش پژوهی آموزشی
برنامه ریزی درسی
واحد دانش پژوهی
منابع الکترونیک
دبیرخانه طرح جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی
تماس با ما
X
صفحه اصلی معاونت آموزشی
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی
مدیر مرکز
اهداف و رسالت
برنامه راهبردی
برنامه عملیاتی
واحدها
واحد آموزش مجازی و مدیا لب
واحد آموزش و توانمند سازی کارکنان و اعضای هیئت علمی
کمیته دانشجویی توسعه آموزش
دفتر هدایت استعداد های درخشان و المپیاد
المپیاد
واحد ارزشیابی و ارتقا کیفیت برنامه آموزش
واحد ارزشیابی اساتید
واحد پژوهش در آموزش
واحد پژوهش در آموزش
جشنواره شهید مطهری
واحد برنامه ریزی درسی
معرفی واحد
واحد هماهنگی دفاتر توسعه (EDO) دانشکده ها / بیمارستان ها
شورای راهبری آموزش پزشکی جامعه نگر وپاسخگو
واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی در علوم پزشکی
معرفی واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری در آموزش علوم پزشکی
واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی در علوم پزشکی
اعتبار بخشی
معرفی واحد اعتبار بخشی
استانداردهای اعتبار بخشی موسسه ای
استعداد درخشان و المپیاد علمی
دانش پژوهی آموزشی
برنامه ریزی درسی
واحد دانش پژوهی
منابع الکترونیک
دبیرخانه طرح جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی
تماس با ما
Live Forms
سوالات پیش آزمون کارگاه: آموزشی کلاس وارونه
نام و نام خانوادگی
1 - اگر اساتيد پزشكي بخواهند دانشجويانشان، مهارت هاي حل مسأله، تصميم گيري باليني و مهارت هاي ارتباطي را بياموزند بهتر است از چه رويكردهایي استفاده كنند؟
الف - رويكردهایي كه دانشجويان فعال هستند.
ب - رويكردهایي كه اساتید فعال هستند.
ج - رويكردهایي كه اساتید و دانشجويان فعال هستند.
د - رویکرد تاثیری بر مهارت هاي حل مسأله، تصميم گيري باليني و مهارت هاي ارتباطي
2 - در کلاس وارونه، جای دانشگاه و خانه چه تغییری می کند؟
الف – تغییر می کند.
ب - عوض می شـود.
ج – تغییر نمی کند.
د – عوض نمی شود.
3 - كلاس معكوس چگونه فعالیتی است؟
الف – فعالیت مستمر با یک چرخه است.
ب – فعالیت مستمر با دو چرخه است.
ج – فعالیت مستمر با سه چرخه است.
د - فعالیت مستمر با چهار چرخه است.