|
ورود
|
صفحه اصلی معاونت آموزشی
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی
مدیر مرکز
اهداف و رسالت
برنامه راهبردی
برنامه عملیاتی
واحدها
واحد آموزش مجازی و مدیا لب
واحد آموزش و توانمند سازی کارکنان و اعضای هیئت علمی
کمیته دانشجویی توسعه آموزش
واحد ارزشیابی و ارتقا کیفیت برنامه آموزش
واحد پژوهش در آموزش
واحد هماهنگی دفاتر توسعه (EDO) دانشکده ها / بیمارستان ها
واحد شورای راهبری آموزش پزشکی جامعه نگر وپاسخگو
واحد اعتبار بخشی
واحد استعداد درخشان و المپیاد علمی
واحد برنامه ریزی درسی-
واحد دانش پژوهی
واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری در آموزش علوم پزشکی
منابع الکترونیک
دبیرخانه طرح جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی
تماس با ما
X
صفحه اصلی معاونت آموزشی
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی
مدیر مرکز
اهداف و رسالت
برنامه راهبردی
برنامه عملیاتی
واحدها
واحد آموزش مجازی و مدیا لب
واحد آموزش و توانمند سازی کارکنان و اعضای هیئت علمی
کمیته دانشجویی توسعه آموزش
واحد ارزشیابی و ارتقا کیفیت برنامه آموزش
واحد پژوهش در آموزش
واحد هماهنگی دفاتر توسعه (EDO) دانشکده ها / بیمارستان ها
واحد شورای راهبری آموزش پزشکی جامعه نگر وپاسخگو
واحد اعتبار بخشی
واحد استعداد درخشان و المپیاد علمی
واحد برنامه ریزی درسی-
واحد دانش پژوهی
واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری در آموزش علوم پزشکی
منابع الکترونیک
دبیرخانه طرح جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی
تماس با ما
Live Forms
سوالات پیش آزمون کارگاه: آموزشی کلاس وارونه
نام و نام خانوادگی
1 - اگر اساتيد پزشكي بخواهند دانشجويانشان، مهارت هاي حل مسأله، تصميم گيري باليني و مهارت هاي ارتباطي را بياموزند بهتر است از چه رويكردهایي استفاده كنند؟
الف - رويكردهایي كه دانشجويان فعال هستند.
ب - رويكردهایي كه اساتید فعال هستند.
ج - رويكردهایي كه اساتید و دانشجويان فعال هستند.
د - رویکرد تاثیری بر مهارت هاي حل مسأله، تصميم گيري باليني و مهارت هاي ارتباطي
2 - در کلاس وارونه، جای دانشگاه و خانه چه تغییری می کند؟
الف – تغییر می کند.
ب - عوض می شـود.
ج – تغییر نمی کند.
د – عوض نمی شود.
3 - كلاس معكوس چگونه فعالیتی است؟
الف – فعالیت مستمر با یک چرخه است.
ب – فعالیت مستمر با دو چرخه است.
ج – فعالیت مستمر با سه چرخه است.
د - فعالیت مستمر با چهار چرخه است.