|
ورود
|
صفحه اصلی معاونت آموزشی
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی
مدیر مرکز
اهداف و رسالت
برنامه راهبردی
برنامه عملیاتی
واحدها
واحد آموزش مجازی و مدیا لب
واحد آموزش و توانمند سازی کارکنان و اعضای هیئت علمی
کمیته دانشجویی توسعه آموزش
دفتر هدایت استعداد های درخشان و المپیاد
المپیاد
واحد ارزشیابی و ارتقا کیفیت برنامه آموزش
واحد ارزشیابی اساتید
واحد پژوهش در آموزش
واحد پژوهش در آموزش
جشنواره شهید مطهری
واحد برنامه ریزی درسی
معرفی واحد
واحد هماهنگی دفاتر توسعه (EDO) دانشکده ها / بیمارستان ها
شورای راهبری آموزش پزشکی جامعه نگر وپاسخگو
واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی در علوم پزشکی
معرفی واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری در آموزش علوم پزشکی
واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی در علوم پزشکی
اعتبار بخشی
معرفی واحد اعتبار بخشی
استانداردهای اعتبار بخشی موسسه ای
استعداد درخشان و المپیاد علمی
دانش پژوهی آموزشی
برنامه ریزی درسی
واحد دانش پژوهی
منابع الکترونیک
دبیرخانه طرح جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی
تماس با ما
X
صفحه اصلی معاونت آموزشی
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی
مدیر مرکز
اهداف و رسالت
برنامه راهبردی
برنامه عملیاتی
واحدها
واحد آموزش مجازی و مدیا لب
واحد آموزش و توانمند سازی کارکنان و اعضای هیئت علمی
کمیته دانشجویی توسعه آموزش
دفتر هدایت استعداد های درخشان و المپیاد
المپیاد
واحد ارزشیابی و ارتقا کیفیت برنامه آموزش
واحد ارزشیابی اساتید
واحد پژوهش در آموزش
واحد پژوهش در آموزش
جشنواره شهید مطهری
واحد برنامه ریزی درسی
معرفی واحد
واحد هماهنگی دفاتر توسعه (EDO) دانشکده ها / بیمارستان ها
شورای راهبری آموزش پزشکی جامعه نگر وپاسخگو
واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی در علوم پزشکی
معرفی واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری در آموزش علوم پزشکی
واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی در علوم پزشکی
اعتبار بخشی
معرفی واحد اعتبار بخشی
استانداردهای اعتبار بخشی موسسه ای
استعداد درخشان و المپیاد علمی
دانش پژوهی آموزشی
برنامه ریزی درسی
واحد دانش پژوهی
منابع الکترونیک
دبیرخانه طرح جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی
تماس با ما
Live Forms
سوالات پیش آزمون کارگاه: سبک های یادگیری و مهارتهای مطالعه (Learning Styles and Study Skills)
نام و نام خانوادگی
1- سبک یادگیری غالب در دانشجویانی که از طریق تجربه کردن و درگیر شدن در انجام تکالیف به صورت عملی بیشتر یاد می گیرند، کدام است؟
Visual
Kinesthetic
Aural
Read & Write
2- کدامیک از رفتارهای ذیل پیرامون دریافت اطلاعات با یک دانشجوی دارای سبک یادگیری غالب شنیداری مرتبط نمی باشد؟
استفاده از Recorder در کلاس درس
بحث کردن موضوعات درسی با هم کلاسی ها
لیست کردن موضوعات و نکات مهم درسی
شرح دادن ایده های جدید برای سایر افراد خارج از کلاس
3- کدامیک از موارد ذیل در ارتباط با یادداشت برداری (Note Taking) به عنوان یکی از مهارتهای مهم مطالعه یک دانشجو صحیح نمی باشد؟
یادداشت ها را حداکثر تا 3 روز پس از کلاس درس مطالعه نماید.
هنگام خواندن، یادداشت ها را با صدای بلند بخواند.
هنگام یادداشت برداری در سوال و جواب پیش قدم باشد.
در صورت امکان کنار دانشجوی حواس پرت ننشیند.