|
ورود
|
صفحه اصلی معاونت آموزشی
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی
مدیر مرکز
اهداف و رسالت
برنامه راهبردی
برنامه عملیاتی
واحدها
واحد آموزش مجازی و مدیا لب
واحد آموزش و توانمند سازی کارکنان و اعضای هیئت علمی
کمیته دانشجویی توسعه آموزش
واحد ارزشیابی و ارتقا کیفیت برنامه آموزش
واحد پژوهش در آموزش
واحد هماهنگی دفاتر توسعه (EDO) دانشکده ها / بیمارستان ها
واحد شورای راهبری آموزش پزشکی جامعه نگر وپاسخگو
واحد اعتبار بخشی
واحد استعداد درخشان و المپیاد علمی
واحد برنامه ریزی درسی-
واحد دانش پژوهی
واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری در آموزش علوم پزشکی
منابع الکترونیک
دبیرخانه طرح جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی
تماس با ما
X
صفحه اصلی معاونت آموزشی
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی
مدیر مرکز
اهداف و رسالت
برنامه راهبردی
برنامه عملیاتی
واحدها
واحد آموزش مجازی و مدیا لب
واحد آموزش و توانمند سازی کارکنان و اعضای هیئت علمی
کمیته دانشجویی توسعه آموزش
واحد ارزشیابی و ارتقا کیفیت برنامه آموزش
واحد پژوهش در آموزش
واحد هماهنگی دفاتر توسعه (EDO) دانشکده ها / بیمارستان ها
واحد شورای راهبری آموزش پزشکی جامعه نگر وپاسخگو
واحد اعتبار بخشی
واحد استعداد درخشان و المپیاد علمی
واحد برنامه ریزی درسی-
واحد دانش پژوهی
واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری در آموزش علوم پزشکی
منابع الکترونیک
دبیرخانه طرح جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی
تماس با ما
پس آزمون کارگاه اخلاق، نقد و مناظره علمی
لطفا به سوالات زیر پاسخ دهید.
نام و نام خانوادگی
کدام یک در مورد نقد و انتقاد صحیح است؟
ارزیابی منصفانه یک چیز
خوب و بد را کنار هم دیدن
ذکر عیب ها
اشکال تراشی
کدام یک جزو پیامدهای منفی جدال می باشد؟
سلب اعتماد دیگران
پیروزی در گفتگو
سخنان راست نیز مورد قبول واقع نمی شود
همه موارد
کدامیک در مورد آداب اخلاقی مناظره صحیح است؟
تکلف و تعارف در گفتار
صراحت در بیان
در لفافه سخن گفتن
اصرار بر حقانیت
کدام گزینه صحیح نیست؟
نقد باعث رونق مباحث علمی می شود.
نقد مهمترین نشانه شکوفایی علم و اندیشه است.
نقد آغاز روند خلاقیت علمی است.
آزادی اندیشه به معنای آزادی هتاکی و پرده دری است.