|
ورود
EDC
مدیر واعضاء مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی
مدیر مرکز
اعضا هیئت علمی
واحدها و کارشناسان
اهداف و رسالت
واحدها
واحد آموزش مجازی و مدیا لب
واحد آموزش و توانمند سازی کارکنان و اعضای هیئت علمی
کمیته دانشجویی توسعه آموزش
دفتر هدایت استعداد های درخشان و المپیاد
المپیاد
واحد ارزشیابی و ارتقا کیفیت برنامه آموزش
واحد ارزشیابی اساتید
واحد پژوهش در آموزش و دانش پژوهی آموزشی
واحد پژوهش در آموزش
دانش پژوهی
جشنواره شهید مطهری
واحد برنامه ریزی درسی
معرفی واحد
واحد هماهنگی دفاتر توسعه (EDO) دانشکده ها / بیمارستان ها
شورای راهبری آموزش پزشکی جامعه نگر وپاسخگو
واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی در علوم پزشکی
معرفی واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری در آموزش علوم پزشکی
واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی در علوم پزشکی
اعتبار بخشی
معرفی واحد اعتبار بخشی
استانداردهای اعتبار بخشی موسسه ای
منابع الکترونیک
دبیرخانه طرح جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی
تماس با ما
صفحه اصلی معاونت آموزشی
X
EDC
مدیر واعضاء مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی
مدیر مرکز
اعضا هیئت علمی
واحدها و کارشناسان
اهداف و رسالت
واحدها
واحد آموزش مجازی و مدیا لب
واحد آموزش و توانمند سازی کارکنان و اعضای هیئت علمی
کمیته دانشجویی توسعه آموزش
دفتر هدایت استعداد های درخشان و المپیاد
المپیاد
واحد ارزشیابی و ارتقا کیفیت برنامه آموزش
واحد ارزشیابی اساتید
واحد پژوهش در آموزش و دانش پژوهی آموزشی
واحد پژوهش در آموزش
دانش پژوهی
جشنواره شهید مطهری
واحد برنامه ریزی درسی
معرفی واحد
واحد هماهنگی دفاتر توسعه (EDO) دانشکده ها / بیمارستان ها
شورای راهبری آموزش پزشکی جامعه نگر وپاسخگو
واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی در علوم پزشکی
معرفی واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری در آموزش علوم پزشکی
واحد سند جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی در علوم پزشکی
اعتبار بخشی
معرفی واحد اعتبار بخشی
استانداردهای اعتبار بخشی موسسه ای
منابع الکترونیک
دبیرخانه طرح جامع تعالی، عدالت و بهره وری آموزشی
تماس با ما
صفحه اصلی معاونت آموزشی
پس آزمون کارگاه برنامه ریزی درسی پنهان
لینک ثبت نام کارگاه برنامه ریزی درسی پنهان
پس آزمون کارگاه برنامه ریزی درسی پنهان
پس آزمون کارگاه برنامه درسی پنهان
لطفا به سوالات ذیل پاسخ دهید
نام و نام خانوادگی
رشته تحصیلی
سوالات پیش آزمون مربوط به کارگاه برنامه درسی پنهان
برنامه درسی پنهان برای کدام یک از حوزه های یادگیری زیر کاربرد بیشتری دارد؟
حوزه شناختی
حوزه عاطفی
حوزه مهارتی-حرکتی
همه ی حوزه ها
Intended یا برنامه درسی قصد شده
کدام یک از تعاریف زیر در خصوص برنامه درسی پنهان صحیح می باشد؟
برای رشد و تربیت ابعاد گوناگون شخصیت فراگیران به طور آگاهانه برنامه ریزی می شود
دارای اهداف آموزشی مدون، محتوای معین و سازمان دهی شده است
برنامه درسی نانوشته که در اثر تعاملات و ارتباطات بین فردی شکل می گیرد
برنامه درسی که در سطح فرهنگ سازمانی شکل می گیرد و نحوه برداشت یادگیرندگان از محیط یادگیری آنان را شکل می دهد.
Intended یا برنامه درسی قصد شده
کدام یک از انواع برنامه درسی زیر میتواند به نوعی در برگیرنده برنامه درسی پنهان باشد؟
Formal یا برنامه درسی رسمی
Explicit یا برنامه درسی آشکار
Implicit یا برنامه درسی ضمنی
Intended یا برنامه درسی قصد شده
کدام یک جزو ویژگی های برنامه ی درسی پنهان نیست؟
اهداف قصد شده
اهداف بیان شده
اهداف آشکار
اهداف تلویحی